Haastetta

Sain Saidalta haasteen. Muistelisin, että olen joskus tehnyt vastaavan haasteen, mutta tehdään nyt uudestaan :)

Haasteen säännöt:


    1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään
  2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
  3. Täytyy keksiä 11 uutta kysymystä
     4. Täytyy valita 11 bloggaajaa
5. Täytyy kertoa kenet on haastanut
  6. Ei takaisin haastamista
 

 Yksitoista asiaa minusta:
  1. Olen täysin koukussa kahvakuulaan.
  2. Minulla on kaksi tatuointia ja seuraavakin jo suunniteltuna.
  3. Olen jouluihminen <3
  4. Käyn osa-aikatöissä.
  5. Haluan opiskelemaan.
  6. En halua lemmikkejä.
  7. Olen temperamenttinen luonne.
  8. Housukokoni on pienentynyt 44:stä 38:aan puolessatoista vuodessa.
  9. Jos voisin niin valvoisin myöhään ja nukkuisin aamulla pitkään.
  10. Luksusta on aamukahvi yksin ennen kuin lapset heräävät.
  11. Painotavoitteeni on alle kahden kilon päässä.

Minulta kysytyt kysymykset :

Kaunein ääni jonka tiedät?
Omien lasteni äänet.
Ensiparkaisut ovat varmaankin jääneet parhaiten mieleen, itku on ollut merkki siitä että henki ainakin kulkee. Hetkellinen hiljaisuus lapsen synnyttyä synnytys-/leikkaussalissa on pelottavinta.

Missä uisit mieluiten?
Lämpimässä vedessä.

Paras tee?
Juon aika harvoin teetä, mutta Rooiboksen maustetut teet on hyviä. Nyt ostin vaahtokarkkiteetä,
mutta vielä en ole ehtinyt testaamaan :)

Mikä on vanhin omistamasi esine?
Veikkaisin, että  isoisovanhempieni vanha lipasto. Iästä minulla ei ole tietoa.

Minkä nimen antaisit koiralle, jos nyt sellaisen saisit? Miksi?
En osaa sanoa. Se riippuisi niin koirasta. 

Minkä kirjan olet lukenut useimmin, uudestaan ja uudestaan?
Deborah Spungenin kirjoittama Nancy on tullut luettua muistaakseni neljästi.

Mitä mieltä olit Lihattomasta lokuusta, ja söitkö lihaa lokakuussa?
Söin. Söin lokakuun oman dieettini mukaan. Jokainen tavallaan. 

Millainen olisi unelmiesi seinäkello?
Minulla on sellainen jo :) Isoisoisäni minulle veistämä tummaa puuta oleva koristeellinen seinäkello.

Mikä on paras kirppislöytösi?
Uudenveroinen kuntopyörä.

Mikä on ihanin tuoksu? Haluaisitko itse tuoksua siltä?
Varmaankin vauvantuoksu ja ei en haluaisi :D

Jos sinun pitäisi asua samassa paikassa kuolemaasi asti, mikä se paikka olisi?
Omassa kodissani.


Minun kysymykseni haastetuille:

  1. Mitä lihasryhmää treenaat mieluiten?
  2. Lempi välipalasi?
  3. Normaali aamiaisesi?
  4. Kyllä vai ei lisäravinteille?
  5. Mistä pidät eniten omassa ulkonäössäsi?
  6. Oletko tuote- tai merkkiuskollinen?
  7. Tämänhetkinen tavoitteesi?
  8. Mistä haaveilet?
  9. Treenivinkkisi?
  10. Mikä motivoi sinua?
  11. Tämänhetkiset saavutuksesi?

Haastan:





Kommentit

  1. Kiva kun vastasit haasteeseen :) Minäkin olen lukenut Nancyn ainakin neljä kertaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti en kerenny, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) Itsellä ollu suunnitelmissa lukea Nancy taas uudestaan nyt kun itsekin on äiti. Voisi taas saada jotain uutta näkökulmaa sen lukemiseen..

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit